Блог

Свіжі статті

PPC

Кампанії Performance Max для просування медичних послуг (+кейс Rehab)

Наразі офлайн і онлайн світи перебувають на стадії постійного розвитку. Усе змінюється зі швидкістю світла. Медичні установи, як і інші сегменти бізнесу, не можуть застигнути на місці. Вони мають використовувати передові технології для покращення доступності, ефективності та розуміння потреб своїх клієнтів. Одним із найбільш перспективних інструментів для досягнення цієї мети є Performance Max. Що дає […]

Marketing

Метод 5W Шеррінгтона: як і чому треба сегментувати аудиторію медичного бренду

Вважаєте, що сегментувати аудиторію (незалежно від методу, що використовується) не так уже й важливо, можна обійтися і без цього? А ви знали, що за бізнес-аналітикою нью-йоркської компанії CB Insights 56 % стартапів припиняють свою історію саме тому, що їхній продукт не відповідає потребам аудиторії? Як вам така інформація? Звісно, в цю статистику входять не тільки медичні […]

Marketing Tech

Медичний застосунок: фінансові та репутаційні перспективи для сфери охорони здоров’я

Після появи COVID-19 у системі охорони здоров’я відбулися численні фундаментальні зміни. Серед них швидке впровадження віртуальних медичних послуг, збільшення участі пацієнтів у прийнятті рішень, більша увага до аналітики даних і глобальне зростання профілактичної медицини. Першим кроком до успішного просування медичних послуг в інтернеті є створення швидкого, інформативного та зручного вебсайту. Важливо, щоб сайт був орієнтованим […]

Популярні статті

Всі статті

PPC

Кампанії Performance Max для просування медичних послуг (+кейс Rehab)

Наразі офлайн і онлайн світи перебувають на стадії постійного розвитку. Усе змінюється зі швидкістю світла. Медичні установи, як і інші сегменти бізнесу, не можуть застигнути на місці. Вони мають використовувати передові технології для покращення доступності, ефективності та розуміння потреб своїх клієнтів. Одним із найбільш перспективних інструментів для досягнення цієї мети є Performance Max. Що дає […]

Marketing

Метод 5W Шеррінгтона: як і чому треба сегментувати аудиторію медичного бренду

Вважаєте, що сегментувати аудиторію (незалежно від методу, що використовується) не так уже й важливо, можна обійтися і без цього? А ви знали, що за бізнес-аналітикою нью-йоркської компанії CB Insights 56 % стартапів припиняють свою історію саме тому, що їхній продукт не відповідає потребам аудиторії? Як вам така інформація? Звісно, в цю статистику входять не тільки медичні […]

Marketing Tech

Медичний застосунок: фінансові та репутаційні перспективи для сфери охорони здоров’я

Після появи COVID-19 у системі охорони здоров’я відбулися численні фундаментальні зміни. Серед них швидке впровадження віртуальних медичних послуг, збільшення участі пацієнтів у прийнятті рішень, більша увага до аналітики даних і глобальне зростання профілактичної медицини. Першим кроком до успішного просування медичних послуг в інтернеті є створення швидкого, інформативного та зручного вебсайту. Важливо, щоб сайт був орієнтованим […]

SEO

Ефективні стратегії побудови посилань для медичних сайтів: поради та кроки для успішного SEO

Згідно зі звітом HIMSS (Healthcare Information and Management Systems Society) світовий ринок медичних послуг досяг майже 7,5 трлн доларів у 2022 році та буде зростати й далі. За прогнозами, у 2026 році його частка у світовій економіці буде становити понад 9 трлн доларів. Українська медицина теж не пасе задніх. Тому, загубитися в такому величезному «океані» […]

SEO

Вплив Google Update September 2023 на сайти медичних брендів

Пошукові системи і далі активно розвивають технології та вносять зміни до своїх алгоритмів. У вересні Google запустив розгортання алгоритму Helpful Content Update (HCU) з покращеним класифікатором — третє корисне оновлення контенту, яке розпочалося 14 вересня та завершилося 28 вересня. Це оновлення вплинуло на видимість та відвідуваність багатьох вебсайтів. Особливу увагу пошукові системи, як і раніше, […]

Content SMM

N робочих ідей для постів медичного мікроблогу

Будь-який медичний бренд, якщо він працює в сегменті В2С (англ. Business-to-Consumer, що означає — бізнес для споживача), можна представити людиною. А тут уже і принципи H2H-маркетингу використовувати набагато простіше, і будувати стратегію для мікроблогу теж не так складно. Як складне зробити простішим: головний секрет створення контент-плану, цікавого для аудиторії Для цього треба відповісти на питання: […]

Marketing Tech

Маркетингові стратегії для сервісу телемедицини: Як залучити пацієнтів до вашої віртуальної практики

З кожним роком все більше пацієнтів звертаються до лікарів онлайн, отримуючи якісну та своєчасну медичну допомогу, не виходячи з дому. Зростання цих показників диктується як технологічними інноваціями, так і соціокультурними чинниками (пандемії, воєнні конфлікти), а також, безумовно, споживчими запитами. Водночас важливою функцією маркетингу є своєчасна реакція на зміни трендів та їхнє використання в стратегії просування. […]

Content SMM

Чому наразі AIDA — не краща маркетингова модель для комерційних медичних текстів

Комерційні тексти стали невіддільною часткою сучасного бізнесу. Особливо той його частини, що представлена в цифровому просторі. Медичний сегмент — не є винятком. Як і в будь-якій іншій галузі, у медицині головна мета комерційного тексту — привернути увагу потенційних клієнтів, сформувати їхню довіру, спонукати до конверсійної дії через ненав’язливе переконання в необхідності придбання послуги саме вашого […]

Content Marketing

Відеомаркетинг в охороні здоров’я: поради та рекомендації зі створення переконливих медичних відеороликів

Якщо фотографія вартує тисячу слів, то відео вартує мільйон. Варто усвідомити: кількість переглянутих щодня матеріалів лише на YouTube становить понад 1 млрд годин. Тож очевидно, що саме відео є одним із найпотужніших інструментів зв’язку в бізнесі. У сучасному світі медичні заклади та фахівці також усе частіше використовують відеоконтент як потужний інструмент для залучення та освіти […]

Підпишіться на нашу розсилку

    Отримайте свіжі статті про продуктивність, дизайн, технології та управління командою