Маркетинг у соціальних мережах
Ключові показники ефективності
Рентабельність інвестицій в маркетинг
ROMIЧастка рекламних витрат
CRRВартість залучення клієнта
CACКонверсія
CRНаш підхід
- Мета: вивчення бізнесу клієнта, його конкурентів та використовуваних ними маркетингових стратегій. Складання плану перших 3 місяців роботи.
- В результаті ми працюємо за точною дорожною картою, не ризикуючи даремно витратити гроші клієнта.
- Мета: налаштування та запуск інструментів маркетингу, перевірка гіпотез, визначення найбільш ефективних інструментів.
- В результаті збільшуємо ефективність реклами за рахунок нарощування частки найбільш прибуткових для клієнта каналів продажу та скорочення менш результативних.
- Мета: робота з лійкою продажів та постійне збільшення конверсії, покращення юзабіліті сайту клієнта.
- В результаті зростання відсотку зацікавлених людей, які перетворюються на покупців.
- Мета: робота з аудиторією, що виявила інтерес, стимулювання повторних продажів, робота із середнім чеком.
- В результаті збільшення прибутку компанії клієнта без додаткового збільшення рекламного бюджету та зростання кількості постійних покупців.
Етапи робот
Визначаємо цілі, погоджуємо KPI та вивчаємо конкурентів.
Перевіряємо або налаштовуємо лічильники Google Analytics. Встановлюємо системи кол-трекінгу та оптимізації. Інтегруємо дані до єдиної системи.
Збираємо максимальний пул ключових слів, проводимо детальне мінусування нецільових запитів. Під кожне ключове слово складаємо окреме оголошення. При необхідності обидва списки погоджуємо з клієнтом.
Робимо підготовку кампаній та завантажуємо їх до особистого кабінету.
Відправляємо кампанії на модерацію після налаштування їх параметрів, створення віртуальних візиток, додаткових посилань, уточнень та коригування ставок.
Постійно покращуємо рекламну кампанію та оптимізуємо основні KPI.
Чому обирають наc
Наша команда є офіційними партнерами Google та Facebook. Всі наші співробітники проходять стандартизоване навчання, складають іспит на знання інструментів веб-аналітики та отримують сертифікацію.
Проводимо повноцінний аудит вашого бізнесу в інтернеті, виявляємо основні тригери, а потім розробляємо індивідуальну стратегію онлайн-маркетингу для швидкого розвитку і розставляємо точки контролю.
Впровадимо актуальні інструменти маркетингу та створимо ексклюзивний контент для просування, проведемо ваш продукт чи послугу «з нульового циклу» до поставленої мети відповідно до сформульованої стратегії.
Відповідаємо за свої дії та не приховуємо проблем. Для повної прозорості роботи з вашим бізнесом, наша команда розробила «Особистий кабінет клієнта», завдяки якому ви зможете тримати руку на пульсі.
Працюємо на ринку інтернет-маркетингу з 2009 року. Тут ви можете ознайомитись з нашим портфоліо, кейсами з просування у різних тематиках, відгуками клієнтів, які довірилися нашому досвіду.
Підлаштовуємо всі процеси під цілі, яких хоче досягти клієнт. Прагнемо заглибитись у бізнес клієнта та генерувати йому найбільший прибуток. Наші клієнти завжди ознайомлені із планом дій та впевнені в результаті.
Довіряють нам
Відгуки наших клієнтів
ПП «Клініка МЕДІКОМ»
Дякуємо EDGELAB за партнерство!
За 4 роки роботи, ця команда зарекомендувала себе як активна група експертів, які працюють злагоджено і відповідально. Ми гнучко налаштовували різні формати співпраці, запускали нові проекти, глибоко аналізували отримані результати і спільно вибудовували ефективні стратегії просування. Продуктивний діалог, чіткість і щира залученість - це те, що вирізняє EDGELAB з поміж інших агенцій.
Клініка Медіком глибоко цінує і рекомендує EDGELAB, як digital-партнера.
Клініка Варта
Усю співпрацю з EDGELAB можна назвати коротко — «під ключ». Дуже добре, що ціла команда працює над нашим проєктом, а відчуття, що спілкуєшся з однією людиною — настільки злагоджено та чітко організована робота.
Дуже рада, що в наших українських реаліях, коли бізнес часто запускається хаотично, є партнери, які докладають безліч зусиль, щоб спочатку структурувати всі ідеї замовника та донести до кінцевого споживача продукт у такому вигляді, без якого він не обійдеться.
Інтернет-магазин «Gmart»
Співпрацюємо з EDGELAB із 2016 року. За цей період змогли підвищити свою ефективність від 1–2 замовлень до понад 100 замовлень на день. Завдяки студії EDGELAB наш інтернет-магазин має добре продуманий сайт, зручну систему CRM, яка дає змогу контролювати приблизно 90 % робочих процесів, повну автоматизацію процесів взаємодії співробітників та автоматизацію наповнення магазину новим асортиментом. Склад ми, до речі, розширили до понад 2000 позицій. З вами приємно мати справу!
Інтернет-магазин «Japan Shampoo»
Працюємо вже кілька років зі студією EDGELAB — із самого початку створення сайту, створювався сайт також студією EDGELAB — результатом задоволені.
Кілька разів разом із командою переробляли, покращували сайт та доповнювали усілякими функціями, ніштяками.
Тож працюємо разом. Поки всі гуд)))
сертифікати експертності
Часто задавані питання
KPI можуть відрізнятися залежно від галузі бізнесу. До того ж, на ці показники більшою мірою впливає ефективність колл-центру та інших підрозділів клієнта. Тому, наше завдання допомогти налаштувати бізнес-процеси так, щоб всі необхідні KPI покращилися. Але ми можемо лише давати поради. Кінцеве рішення: дотримуватися цих рекомендацій чи ні — приймає клієнт.
Щомісяця клієнт отримує звіт про виконані роботи, який містить результати роботи, рекомендації, а також план на наступний місяць.
Інші послуги
Піднімемо позиції сайту в результатах пошукової видачі Google за певними запитами для збільшення трафіку (кількості відвідувачів) ресурсу. І, як наслідок: збільшимо кількість реальних клієнтів вашого бізнесу з подальшим зростанням обсягів монетизації — прибутку від бізнесу.
Опрацюємо актуальний попит на певні товари та послуги для розширення охоплення, підвищення впізнаваності та збільшення аудиторії бізнесу. Результат: збільшення продажів, залучення нових та повернення вже існуючих «гарячих» клієнтів. Надаємо послуги у сферах В2B та B2C.
Підвищимо впізнаваність та популярність бренду, збільшимо охоплення цільової аудиторії, залучимо трафік із різних джерел — контекстна, таргетована, банерна реклами, пошукове просування. Результат: збільшення показників конверсії та продажу, а значить і прибутку.