Реклама в соціальних мережах для медичного бренду: як створити ефективну рекламу на Facebook, Instagram, Twitter та LinkedIn
Останніми роками зросло значення соціальних мереж у сфері медичних послуг. Медичні бренди знаходить дедалі більше способів ефективного використання соціальних мереж на користь свого бізнесу, потенційних і наявних клієнтів, медичних фахівців і загалом сфери охорони здоров’я.
Чому так?
Зараз успішним медичний бізнес робить розуміння того, що приблизно 70 % їхніх потенційних клієнтів є активними користувачами соціальних мереж. Точніше, хоча б однієї із популярних соцмереж, на яку витрачає щонайменше 2-3 години щодня. Тому, соціальна активність медичного бізнесу змінює охорону здоров’я і ставлення до неї громадськості.
Соціальні мережі дають можливість медикам:
- донести до потенційних пацієнтів інформацію про медичні послуги;
- надати громадськості достовірну інформацію про різні захворювання і небезпечні стани, методи їхньої профілактики, діагностики та лікування;
- побудувати зворотний зв’язок і прозорі відносини з аудиторією, що гарантує зростання довіри та прихильності до медичного бренду;
- інформувати й навчати не тільки потенційних пацієнтів, але й колег;
- забезпечити впізнаваність бренду серед потенційних клієнтів і колег (зокрема конкурентів), організаційну та індивідуальну репутацію.
А ще вони дають змогу пацієнтам брати активну участь у прийнятті рішень про власне здоров’я та «скорочують» відстань між лікарем і пацієнтом.
Зіставивши маркетингові цілі бренду із сильними сторонами Facebook, Instagram, Twitter та LinkedIn, ви зможете створювати адаптовані оголошення. Вони будуть ефективно залучати цільову аудиторію бренду та спонукати її до цільової дії. Та як виконати всі вимоги до бренду Y-M-Y-L, щоб здобути позитивні результати від рекламної кампанії (зокрема збільшення конверсій і прибутку)?
Тут і зараз фахівці EDGELAB діляться досвідом створення реклами в Instagram, Facebook, Twitter та LinkedIn для медичних установ і особистих брендів лікарів.
Важливі особливості реклами в ніші Y-M-Y-L
Реклама медичних брендів має свою специфіку використання. Для просування бренду YMYL (Your Money or Your Life, «гаманець або життя») — це постачальники послуг, від яких безпосередньо чи опосередковано може залежати здоров’я, добробут чи щастя користувача — маркетологу треба:
- мати унікальну пропозицію;
- презентувати послугу вигідніше за конкурентів;
- врахувати вимоги до реклами медичних послуг ЗУ «Про рекламу»;
- дотримуватися рекомендацій E-A-T для сайтів Y-M-Y-L;
- використовувати заклик до дії.
І це тільки головні аспекти.
Переваги соцмереж для реклами медичних послуг
- Facebook відрізняється широким охопленням користувачів та різноманітними форматами реклами.
- Instagram, завдяки відеоконтенту, спрощує сприйняття та розуміння послуг, створює довіру до лікаря та залучає клієнтів. Як результат: допомагає зробити бренд більш впізнаваним.
- Twitter забезпечує взаємодію в режимі реального часу та короткими повідомленнями.
- LinkedIn має професійні мережі та можливості націлення.
Думка експерта
Оголошення на LinkedIn ефективні для маркетингу B2B («бізнес для бізнесу»). У той час як Instagram, Facebook та Twitter надають більш бюджетні альтернативи для контент-маркетингу, формату В2С і Н2Н, які орієнтовані на людей.
Як рекламувати медичні послуги в соціальних мережах
Реклама в соціальних мережах — це будь-який платний контент у мережі соціальних платформ. Варіанти запуску на платформах Facebook, Twitter, Instagram та LinkedIn можливі від одноразового рекламного повідомлення до повномасштабної рекламної кампанії.
Дотримуйтесь основних принципів створення привабливого контенту:
- Повідомте про унікальні переваги та рішення, що пропонуються вашими медичними послугами.
- Використовуйте чіткі та лаконічні формулювання.
- Позиціонуйте свої медичні послуги як розв’язання проблем ЦА.
- Надайте соціальні докази та відгуки про позитивний досвід та результат, щоб вселити впевненість у потенційних пацієнтів.
У разі реклами сфери охорони здоров’я дуже важливо орієнтуватися в правовому та етичному полі.
3 основні вимоги до реклами медичних послуг
- Конфіденційність та захист інформації. Забезпечте конфіденційність пацієнтів, отримайте згоду під час збирання та використання даних пацієнтів у рекламних цілях та чітко повідомте, як інформація про них використовуватиметься та захищатиметься.
- Точність та обґрунтованість. Зміст реклами має бути достовірним та підтверджуватися надійними доказами. Уникайте помилкових тверджень або заяв, що вводять в оману, про медичні послуги, які надає бренд.
- Медичні правила та обмеження. Дотримуйтесь правил щодо того, які медичні послуги можна рекламувати, які обмеження є і як правильно використовувати медичну термінологію.
У разі створення привабливого рекламного контенту, що знайде відгук у цільової аудиторії, із забезпеченням дотримання правових та етичних норм, маркетолог побудує довірчі та довгострокові відносини із цільовою аудиторією бренду.
Для ефективного використання реклами в соціальних мережах рекомендується:
- використовувати безплатні можливості соціальних мереж для бета-тестування;
- користуватися таргетингом;
- використовувати спліт-тести оголошень;
- адаптувати рекламу для мобільних пристроїв;
- повторювати рекламне оголошення кожні 3–5 днів.
Реклама на Facebook
Типи оголошень: фото, відео, карусель, слайд-шоу.
Користувачі: жінки й чоловіки 25-55 років.
Фільтри таргетингу: ЦА, демографія, інтереси, поведінка, тип пристроїв.
Публікація оголошення на Facebook
У менеджері Facebook Ads бізнес-сторінки компанії ви можете створити перше оголошення за таким алгоритмом:
- Визначити мету кампанії: впізнаваність, ліди, конверсії.
- Вибрати цільову аудиторію та місця.
- Встановити бюджет та графік рекламної кампанії.
- Створити оголошення.
Реклама в Instagram
Типи оголошень: фотореклама, реклама в сторіс, пост, рекламне відео, реклама із закільцьованою галереєю.
Користувачі: жінки та чоловіки 18-35 років.
Фільтри таргетингу: стать, вік, геолокація, інтереси.
Як запустити рекламу в Instagram
- Безпосередньо в додатку Instagram за допомогою вбудованих інструментів:
- змінити тип облікового запису — перейти на бізнес-акаунт;
- прив’язати профіль до бізнес-сторінки у Facebook;
- обрати різновид реклами;
- обрати публікацію та натиснути кнопку «Просувати»;
- визначити мету рекламної кампанії (більше візитів облікового запису, більше переходів на сайт і більше заявок);
- обрати тип реклами для просування;
- назначити бюджет та графік рекламної кампанії.
- Через Ads Manager Facebook:
- налаштувати рекламний кабінет (мета, бюджет, графік показів, ЦА);
- обрати плейсменти для розміщення реклами (Instagram);
- підготувати рекламне оголошення;
- зробити оплату та запустити рекламну кампанію.
Реклама у Twitter
Типи оголошень: просування облікового запису, трендів, твітів.
Користувачі: переважно чоловіки 35-65 років.
Фільтри таргетингу: розташування, стать, мова, пристрій, платформа.
Додаткові параметри таргетингу: ключові слова, інтереси, поведінка.
Важливий момент: тестування.
Запустіть кілька коротких кампаній із невеликим бюджетом, щоб дізнатися, яка мета підходить для вашої аудиторії та вашого бюджету.
Публікація оголошення у Twitter
Купівля реклами в Twitter — це простий чотириетапний процес.
- Налаштуйте свою кампанію: назву, мету, розклад, відстеження.
- Визначте аудиторію.
- Встановіть бюджет.
- Виберіть оголошення та опублікуйте Tweet.
Реклама на LinkedIn
Типи оголошень: реклама, спонсорований InMail, спонсорований контент, текстові оголошення, динамічні оголошення.
Користувачі: чоловіки і жінки 35-55 років.
Фільтри таргетингу: співробітники, компанії, галузь, посада.
Важливий момент: дає змогу обирати оплачувати на основі ціни за клік (CPC) чи кожні 1000 показів (CPM).
Публікація оголошення на платформі LinkedIn
Процес залежить від типу оголошення, яке ви хочете запустити.
- Створіть нову кампанію на вкладці «Бізнес-послуги». Якщо у вас ще немає сторінки Company або Showcase, ви будете обмежені текстовими оголошеннями.
- Створіть оголошення.
- Виберіть цільову аудиторію за галузями, розмірами компанії, назвою посади тощо.
- Встановіть денний бюджет та свою ставку, що буде вибором між оплатою за кліки чи покази.
- Введіть свої платіжні дані та запустіть кампанію.
10 лайфхаків для реклами медичних послуг від EDGELAB
- Застосовуйте прискорений спосіб показу реклами на етапі старту кампанії.
- Використовуйте ті публікації, які є (у розділі «Налаштування оголошень» у Facebook), для збирання всіх взаємодій із постом, залучених у різних рекламних кампаніях.
- Тестуйте різні плейсменти для розміщення реклами:
- одне зображення;
- карусель;
- відео;
- сторіс;
- текстово-графічний різновид.
- Сформулюйте унікальну пропозицію (переваги та користь для покупця, яких немає у конкурентів).
- Налаштуйте індивідуальний розклад рекламної кампанії.
- Додайте підписи та субтитри у відео (додаткові субтитри дають змогу збільшити кількість переглядів на 10–12 %).
- Створюйте змістовний та зрозумілий текст, який починається з УТП.
- Використовуйте хештеги, наліпки, символи та емодзі, аудіо супровід у Stories.
- Комбінуйте статичні картинки, анімовані тексти, формати Boomerang чи GIF.
- Ініціюйте заклик до дії — дайте зрозуміти, що потрібно зробити.
Створення ефективної реклами базується на розумінні медичним брендом власних цілей, а також потреб і проблем його цільової аудиторії. За допомогою порад наших фахівців ви зможете збільшити ефективність рекламної кампанії в соціальних мережах. Під ефективністю ми маємо на увазі — конверсії та прибуток. Можливо, саме правильна реклама в соціальних мережах — це те, чого не вистачає вашому бізнесу, щоб стати успішним.
Цікава стаття, але хотілося би більше тонкощів по кожній мережі
Якщо є зайвий бюджет, то LinkedIn можна використовувати і для B2C. Пробували на одному проєкті, щоправда не медичному, дозволило запустити жваве спілкування між брендом і потенційними клієнтами, як результат – підвищення лояльності та покращення іміджу бренду. Але ж знову ж таки повторюсь, це треба мати вільні резерви, якщо ціль — витратити якнайменше, то краще LinkedIn для медичного бренду B2C не чіпати…
Які підводні камені є під час рекламування в соціальних мережах?
Добрий день, Алло!
Дякуємо за питання. Дуже раді, що вас зацікавила тема. Найголовніший підводний камінь, якщо не сказати айсберг, у реклами в сфері охорони здоров’я завжди один і той самий, не дивлячись на те, про який носій йдеть — онлайн чи офлайн, соціальні мережі чи Google Ads. Це знання державного законодавства з реклами та правил самого майданчика. До речі, в соціальних мережах вони не менш жорсткі, ніж у Google.