PPC

Google та Facebook Ads для стоматології: як було збільшено кількість звернень до MedLife на  608,7 % з реклами

keis reklamy Google ta Facebook Ads dlia stomatolohii MedLife

Ринок стоматологічних послуг перенасичений. Кожна клініка прагне залучити нових пацієнтів. У таких умовах реклама через Google та Facebook Ads стає не просто інструментом, а справжнім мистецтвом. Для досягнення успіху потрібні креативні рішення та детальне налаштування рекламних кампаній. Однак спеціалісти EDGELAB завжди готові до складних викликів. Цього разу запитом клієнта — однієї зі стоматологічних клінік преміального сегмента столиці — стало збільшення реальних звернень без викинутих на вітер грошей.

Тобто перед нашими спеціалістами були поставлені такі цілі:

  • збільшити кількість онлайн-заявок, 
  • підвищити впізнаваність бренду,
  • оптимізувати витрати на рекламу для досягнення максимальної ефективності.

Клієнт

Приватна стоматологічна клініка MedLife, яка успішно працює понад 20 років у Києві. Сьогодні вона складається з трьох сучасних стоматологічних центрів.

Клініка надає повний спектр стоматологічних послуг преміального сегменту.

Stomatolohichni posluhy kliniky MedLife

Мета: завантаження стоматологічного центру лідами та записами пацієнтів

Регіон: Київ, 2021 рік

Конкуренція: висока

Рекламні канали: реклама Google Ads і Facebook Ads

Думка експерта

Якщо ви не можете знайти клієнта в інтернеті, ви його не маєте.
Білл Гейтс

Маркетингова стратегія стоматологічної клініки MedLife

На першому етапі співпраці ми провели детальний аналіз ринку та конкурентів, щоб визначити найбільш ефективні канали для залучення клієнтів. У результаті було прийнято рішення зосередитися на двох ключових інструментах: Google Ads та таргетованій рекламі в соціальних мережах.

Використовуючи можливості цих платформ, команда EDGELAB змогла:

  • Створити детальний портрет цільової аудиторії. Це дало можливість точно налаштувати рекламні кампанії та досягти максимальної релевантності.
  • Розробити привабливі рекламні матеріали. Ми створили рекламні оголошення, які не тільки привертали увагу, але і спонукали користувачів до взаємодії.
  • Впровадити систему аналітики та постійної оптимізації. Регулярний моніторинг ефективності кампаній дав змогу своєчасно вносити необхідні корективи та підвищувати ROI.

Для забезпечення максимальної ефективності рекламного просування команда EDGELAB спільно з клієнтом розробили детальне технічне завдання, яке враховувало всі нюанси його бізнесу.

Перед запуском реклами було розроблено стратегію щодо проєкту:

  • проведено аналіз зручності сайту,
  • виконано перевірку роботи всіх форм і функціоналу на сайті (десктоп / мобільні),
  • здійснено оптимізацію сайту для покращення релевантності оголошень в Google Ads,
  • налаштовано динамічний Call Tracking для оптимізації рекламної кампанії за цільовими телефонними зверненнями,
  • створено віджет зворотного звернення на сторінках сайту,
  • змінено форму онлайн-запису,
  • увімкнено сервіс Google My Business.

Виконано первинну технічну підготовку проєкту до рекламного просування:

  • виконано перевірку та базове налаштування облікових записів Google Ads і Google Analytics,
  • налаштовано відстеження брендового трафіку і всіх видів звернень,
  • створено та увімкнено обліковий запис Ads Manager,
  • виконано встановлення пікселя в Ads Manager,
  • налаштовано події та спеціально налаштовані конверсії й встановлено зв’язок із Google Analytics.

Ключові слова для просування стоматологічних послуг

Створення ефективної реклами стоматологічної клініки в Google насамперед включало підбір релевантних ключових запитів згідно з напрямами діяльності стоматологічної клініки MedLife.

Була проведена комплексна робота PPC відділу, що включала такі дії, як:

  • Пошук та оптимізація ключових слів. Регулярно проводили дослідження нових ключових слів, створювали семантичне ядро та оптимізували рекламні оголошення.
  • Мінус-слова. Використовували списки мінус-слів для виключення нерелевантних запитів, включно з брендами конкурентів та їхніми адресами.
  • Сегментація. Сегментували ключові слова за різними критеріями для підвищення точності та ефективності рекламних кампаній.
  • Моніторинг та оптимізація. Постійно моніторили ефективність кампаній, виявляли нові ключові слова та оптимізували їхню якість. Щоб оптимізувати витрати на рекламу, ми зосередилися на підвищенні якості посадкових сторінок, що дало можливість покращити показник Quality Score.

Запуск рекламних кампаній в Google Ads та Ads Manager

Google Ads

Важливим кроком у нашій стратегії просування стоматологічної клініки був запуск брендингової кампанії. Це дало можливість:

  • збільшити кількість прямих переходів на сайт,
  • підвищити впізнаваність бренду MedLife,
  • захистити бренд та збільшити його видимість у пошуковій видачі.

Крім цього наша команда протестувала запуск пошукових кампаній за напрямами діяльності клініки:

  • зубна ортопедія,
  • лікування в медичному сні,
  • послуги дитячого стоматолога,
  • хірургічна стоматологія.
Ефективність рекламних кампаній за перші 2 місяці роботи

Ефективність рекламних кампаній за перші 2 місяці роботи

Тільки за перші місяці роботи команді EDGELAB вдалось:

  • збільшити кількість конверсій на 608,70 %,
  • зменшити вартість конверсії на 73,04 %,
  • збільшити коефіцієнт конверсії на 439,94 %,
  • збільшити кількість дзвінків до 564 в місяць.

Meta Ads Manager

Для реклами в соціальних мережах команда EDGELAB використовувала декілька підходів:

  • просування корисних публікацій на тему гігієни зубів і поширених запитань на консультації в стоматолога,
  • ремаркетингові рекламні кампанії за головними послугами клініки,
  • реклама провідних спеціалістів MedLife,
  • запуск брендингової кампанії в Ads Manager.

Комплексний підхід до просування в соціальних мережах дав змогу:

  • збільшити кількість звернень на 566 % вже після першого місяця роботи,
  • зменшити вартість конверсії на 50,9 % за дороговартісні послуги клініки,
  • збільшити взаємодію зі сторінками клініки в соціальних мережах,
  • збільшити популярність бренду MedLife.

Ефективність рекламних кампаній в Ads Manager з 01.02-17.02.21

Кейс стоматологічної клініки MedLife яскраво демонструє, як грамотно побудована стратегія рекламного просування має можливість збільшити кількість онлайн-записів на прийом і впізнаваність бренду.

Основні висновки з кейсу

  • Ретельна сегментація аудиторії. Створення окремих кампаній для різних груп цільової аудиторії дає змогу зробити рекламу релевантнішою й ефективнішою.
  • Використання різноманітних типів оголошень. Комбінація текстових оголошень, оголошень із додатковою інформацією та динамічних оголошень дає змогу донести до користувачів максимальну кількість інформації.
  • Постійна оптимізація. Регулярний аналіз ефективності кампаній та внесення змін у стратегію дає можливість досягти максимальних результатів.
  • Відстеження основних KPI. Важливо відстежувати не тільки кількість кліків, але й кількість записів на прийом, щоб оцінити реальну ефективність рекламної кампанії.

Завдяки спільній роботі та впровадженню комплексної стратегії цифрового маркетингу, ми не тільки значно підвищили видимість сайту в пошукових системах, а й суттєво збільшили кількість цільових відвідувачів та конверсій. Водночас з цим нам вдалося ефективно оптимізувати рекламний бюджет. 

Цей кейс є яскравим прикладом того, як синергія різних маркетингових каналів має можливість забезпечити стійке зростання бізнесу.

Коментарі (0)

The maximum upload file size: 1 ГБ. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Підпишіться на нашу розсилку

    Отримайте свіжі статті про продуктивність, дизайн, технології та управління командою